أخبار الرياضة

شادي محمد يفتح النار على اتحاد الكرة ( تصريحات جريئة جدا )


قال الاعلامي شادي محمد لاعب الاهلي السابق وذلك عبر صفحته على موقع التواصل الاجتماعي الفيس بوك حيث قال

 

الكوميديا الرياضيه مش هتلقيها غير عندنا بمعنى
على سبيل المثال الاهلى يصدر بيات او مذكزه واللى
يناقشها اعضاء اتحاد بس مش داخل جدران الاتحاد
على القنوات اللى بيشتغلوا فيها بتسمع جمل منهم
بيان اكثر من رائع وده رأيى الشخصى والاتحاد بيدرس الرد
لما هو رائع بتدرس الرد على ايه يبقى مش عجبك ياحبيبى وبعدين رأيك الشخصى فى البيت ومش لازم نعرفوا‼️

دمرتوا الرياضه علشان مطامعكم الشخصيه ده حتى مسابقه الدورى واحد من افشل الدوريات فى العالم وبجداره بسببكم
الاداره نظام تخطيط رؤيه وغيره مش اللى تقدر تهبشوا اهبشوا‼️ وعلى رأى المثل الصبح فى الاتحاد وبالليل شغل فى القنوات

الوسوم

مقالات ذات صلة

إغلاق